Pagina's

vrijdag 1 juli 2011

De looks van Lady Gaga





Iedereen kent haar wel. Lady Gaga. Zo niet dan vraag ik me af of je de afgelopen jaren onder een steen hebt geleefd. En buiten dat ze super mooi kan zingen is er nog iets waarom ik zo van Lady Gaga houd. That's right! Haar te gekke outfits. Voor elke gelegenheid heeft ze wel een andere outfit. Ik vond het wel leuk om een paar van die outfits op een rijtje te zetten. Hier komen ze!




Deze jurk is wel een van de bekendste denk ik. Dit soort jurk droeg ze wel vaker


Die strik in haar haar vind ik helemaal geweldig!


Deze vind ik nog wel vrij normaal. Buiten de stof waarvan het pak gemaakt is..


Hoe houd ze dat ding op haar hoofd! Zit dat vastgelijmd ofzo?


Hi I'm gaga and I'm a hairy monster.. Wrawr!


Nice nice!


Zeg rood kapje waar ga je heen zo alleen zo alleen..


Glitterende Gaga


Me likes! 


Oh god damn! Dit vind ik dus echt niet mooi..


Ze heeft iets weg van Ariel vind je niet..?


En toch wel een van de allerbekendste: De vleesjurk! Alles is van vlees gemaakt. Inclusief de schoenen!

Voor meer looks kun je op bijv. lady gaga, lady gaga outfits of lady gaga looks googelen.

Lots of Love,
Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten