Pagina's

donderdag 30 juni 2011

At The Moment #1



Sorry voor het onwijs late artikeltje, maar ik had het echt heel erg druk vandaag! Ik heb dit idee van Teske, en ik vond het zo ontzettend leuk dat ik het ook regelmatig ga doen. Morgen is mijn laatste schooldag trouwens, dus ook mijn laatste dag als brugger. That feels good babe! Dan heb ik nog een week rapporten ophalen, boeken inleveren, klassen uitje en nog wat dingen. Maar, lees snel verder voor het artikeltje!

Datum: 30 Juni 2011
Tijdstip: 22:53 (oeps!)
Kleding: Een wit t-shirt met madonna erop en een simpele spijkerbroek
Drankje dat ik drink: Water
Parfum: Heat Rush van Beyoncé (die had ik opgespoten in de winkel)
Liedje dat ik luister: Geen
Humeur: Bad
Lipproduct: Greenland mango lipbalm
Wat ga ik nog doen: Slapen! Hahaha


Ik ben vandaag naar school geweest tot 4 uur, toen naar huis een beetje chillen, snel eten en toen om kwart voor 6 mijn vriendin weer aan de deur om me op te halen omdat we naar de stad gingen. :)


Dit soort artikeltjes wil ik vaker gaan doen. Niet te vaak, maar net als nu als ik nog 'even snel iets online moet gooien' Haha


Lots of Love,
Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten