Pagina's

woensdag 29 juni 2011

I'm back!



Yeah! I'm back! Het duurde langer als verwacht, maar hier ben ik! Alle proefwerken zijn gedaan. Ik heb nu alleen nog maar 1 luistertoets van Engels maar daar kan je niet voor leren. Ook heb ik 2 van de 3 onvoldoendes opgehaald! Yes I dit it! Je wil niet weten hoe verschrikkelijk blij ik ben want nu is het zeker dat ik over ga. + dat ik over een weekje lekker zomervakantie heb. Nouja, ik moet dan nog 1 week 'naar school' maar dat is boeken inleveren, efteling uitstapje, rapport ophalen en 2 dagen vrij. Maar daarna heb ik ein-de-lijk  zomervakantie.
Ligt het aan mij of vinden jullie dit school jaar ook zo snel gaan? Nou ik wel dus. Het lijkt alsof ik maar een paar maanden op school heb gezeten. Maar misschien komt dat doordat de hele school en alles nieuw was voor me. Geen idee. Maar, vanaf nu ga ik weer volop schrijven en om het een beetje goed te maken komt er straks een tag online. Have fun!


Lots of love, 
Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten