Pagina's

donderdag 16 juni 2011

Alvast gewaarschuwd..





Tja, na die titel verwacht je een heftig artikel, maar nee maak je geen zorgen ik ga niks erg's zeggen :) Ik waarschuw jullie, of nouja, breng jullie op de hoogte van de proefwerken die ik de komende tijd tot het einde van het schooljaar ga krijgen. Het zijn er veel. Maar daar gaat het niet om in dit artikel. Nee, ik wil jullie alleen even zeggen dat als er een dag of héél misschien 2 dagen geen artikelen zijn, dat ik dan hard aan het leren ben..


Ik sta namelijk nog 2 van de 3 onvoldoendes. En als ik die niet ophaal, dan ga ik niet over. En dat wil ik natuurlijk niet. De vakken waarvoor ik onvoldoende sta is: Wiskunde (4,8) en Duits (5,3). Ik krijg de komende tijd nog een aantal belangrijke proefwerken van Duits dus als ik die goed maak heb ik als het goed is dat punt ook opgehaald. Maar, dan moet ik daar wel heel hard voor leren. Ik blijf wel gewoon artikelen maken, maar soms misschien een dagje niet. Meestal heb ik wel vooruitgeschreven, maar alles kan toch? Kijk maar mee naar mijn komende toetsen:


Vrijdag 17 Juni: 
  • Engels SO words chapter 2
Maandag 20 Juni: (op mijn verjaardag!)
  • Duits diagnostische toets (daar hoef je niet voor te leren)
Dinsdag 21 Juni:
  • Engels leestoets (daar hoef ik niet voor te leren)
  • Duits groot proefwerk hoofdstuk 4 (hier moet ik echt heel goed voor leren, telt 8x mee)
  • Duits proefwerk woorden (die moet ik inhalen na school omdat ik ziek was)
  • Natuur en techniek proefwerk boekje 3 (die moet ik ook inhalen)
Woensdag 22 Juni:
  • Nederlands proefwerk hoofdstuk 6
  • Wiskunde proefwerk rekenboek
Donderdag 23 Juni:
  • Wiskunde proefwerk hoofdstuk 6
Vrijdag 24 juni:
  • Engels proefwerk chapter 6 
  • Natuur en Gezondheid (biologie) proefwerk boekje 4 (ook deze moet ik inhalen)
Dinsdag 28 Juni:
  • Engels luistertoets (niet voor leren)
Vrijdag 01 Juli:
  • Engels luistertoets (niet voor leren)
Dat waren ze! Ik moet veel leren en nee dit is geen toetsweek. Dat hebben wij niet op school :) Dit is ook geen 'echt artikel' maar gewoon een update. Het kan dus zijn als ik misschien een dagje niks plaats maar ik doe mijn best voor jullie

Lots of Love, 
Jenna


1 opmerking: