Pagina's

donderdag 16 juni 2011

Mijn goede voornemens voor de zomer



Nu het zomer word, wil ik mijn dagelijkse leven een beetje aanpassen daarop. Ik ga even wat beter mijn best doen voor bepaalde dingen. Ik vond het dan wel leuk om jullie te laten zien wat ik wil veranderen. Dus, ben je daar nieuwschierig naar, klik dan op lees verder.

Ik persoonlijk háát winter. Kou en wind gaat niet samen met mij. Nee doe mij maar zomer! Aan de zomer zitten natuurlijk ook wat nadelen zoals dat je jezelf er niet voor kan aankleden. Voor de winter wel. En dat je bijvoorbeeld word gestoken door muggen 's nachts. Maar, dat heb ik er wel voor over. Vakantie, geen school, lekker weer, zonder jas naar school.. klinkt dat niet vet goed? Maar even back to the point, dingen die ik dus wil gaan veranderen. Hier komen ze!

  • Mijn dagelijkse avond routine volhouden (make-up eraf halen, facewash etc.)
  • Vaker na school mijn fiets binnen zetten, vaatwasser uitruimen etc.
  • Mijn nagels laten groeien (ik ben een spontane nagelbijter :D)
  • Vaker mijn huisdieren eten geven en hun hokken verschonen (nu doet mijn zus het alleen. Sorry zusjelief!)
  • Minder ruzie maken thuis (ik ben wel aan het puberen hoor! Grapje :)
  • Gaan vloggen (zomervakantie misschien!)
  • Minstens 5 boeken lezen
  • Geld sparen voor de zomervakantie 
  • Vroeger gaan slapen (ik slaap nu elke avond rond 12 uur, dat is echt niet goed voor mijn hoofdpijn :p)
  • Meer film's kijken (welke ik in die tussentijd gezien heb, komt nog een artikel over!)
  • Minder eten in de kantine kopen (ik zoek het 's ochtends niet om brood te smeren :P)
Deze 'regels' voor mezelf gaan vanaf nu in tot vrijdag 15 Juli. Dat is over een maandje ongeveer. Dan geef ik jullie weer een update hoe het met mijn lijstje gaat :)

Lots of Love, 
Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten