Pagina's

maandag 20 juni 2011

Happy b-day to me!





Yes! Het is zover! Vandaag, 20 Juni 2011 werd ik 13 jaar oud. Ik heb vandaag niet veel speciaals gedaan. Gewoon tot 10 over 3 naar school geweest. En gelukkig geen toetsen. Maar, morgen wel. en daar moet ik nu hard voor gaan leren. Op mijn eigen verjaardag..! Een beetje jammer, maar, het gaat om de toekomst zullen we dan maar denken he ;)


Gisteren heb ik mijn verjaardag gevierd, want het was niet handig om dat op een doordeweekse dag te doen wanneer iedereen moet werken. Ik heb veel geld gekregen en ook leuke cadeau's! 
Vrijdag geef ik met mijn vriendin een feest waar ik nog meer kadotjes krijg dus de verjaardag's haul komt ongeveer zaterdag of zondag online. Tenminste, dat probeer ik. En ook mijn verjaardag's verslag komt dan ook ergens online. Er komen dus nog veel leuke dingen aan! :)


Nou, ik ga weer 'lekker' *kuchkuch* verder leren. Korte post, maar beter dan niets toch?


Lots of love, 
Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten