Pagina's

woensdag 15 juni 2011

Tag: 4 things



Vandaag heb ik een tag voor jullie in petto. Ik heb deze tag wel eens vaker gedaan op de oude site, maar we hebben toen alles verwijdert inclusief de site, dus die heb ik niet meer. Ik ga hem lekker overnieuw doen. Ah joh, maakt niet uit ;) Nou, let's go!
4 dingen in mijn (school):
  • Pen
  • Kauwgom
  • Geld
  • Stiekje
4 dingen gevonden op mijn bureau:
  • Computer
  • School agenda van dit jaar
  • Pennenbakje
  • Lamp
4 favorite dingen in mijn kamer:
  • Mijn vis
  • Mijn bed
  • Mijn computer
  • Familie & vrienden foto's
4 dingen die ik altijd al had willen doen:
  • De loterij winnen
  • Op vakantie gaan naar Amerika en dan allemaal steden bezoeken
  • Mijn opleiding visagie doen in Amerika
  • Zac Efron knuffelen 
 4 waar ik op dit moment van houd:
  • Twitter
  • Bloggen (ofcource) 
  • Muziek
  • Familie, vrienden, huisdieren en andere mensen waar ik van houd :)
4 dingen waarvan ik wed dat je ze niet van me wist:
  • Mijn vader was vroeger piloot bij Martinair en zat bij de luchtmacht
  • Ik heb in het totaal 6 huisdieren
  • Ik had eerst een beautyblog met mijn liefste vriendinnetje Vera maar daar zijn we eerst mee gestopt en toen weer begonnen maar dan ieder voor zich
  • Ik wil gaan vloggen, maar dat durf ik niet goed :D
4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:
  • Lady Gaga - The egde of glory parody door Britneylouisetaylor 
  • LMFAO - Party rock anthem
  • The Saturdays - Higher
  • Alexandra Stan - Get back (A.S.A.P)
Nou dit was hem! Voel je vrij om hem over te nemen. Dat gedoe met al die bloggers tikken vind ik helemaal niks. Geniet nog van deze mooie dag!

Lots of Love, 
Jenna

1 opmerking: