Pagina's

zondag 17 juli 2011

Lush - Honey I Washed The Kids


Voor de verandering vandaag een keer een review. Ik wil toch langzaam aan af en toe wat over make-up schrijven. Ik blijf er toch op terug komen. Dus om te beginnen een review. Ik was laatst naar Amsterdam meeten met Luisa. We waren ook even naar Lush geweest en wou daar eigenlijk wel heel graag een zeepje kopen. Honey I washed the kids was de enige geur die ik echt echt lekker vond dus die ging mee naar huis. Iedere keer dat ik er nu aan ruik droom ik helemaal weg. Weten wat ik er nog meer van vind? Verder lezen!



Zo ziet hij er in de verpakking uit. Gewoon simpel in een Lush papiertje met een sticker erop. Ik vind het wel jammer dat er geen briefje bij zit zodat je altijd nog kan nakijken welke zeep het nou is. Een sticker kun je natuurlijk niet heel lang bewaren. Maar, dat is mijn mening, andere mensen vinden dit juist handig



Uitgepakt ziet de zeep er zo uit. Hmm honing! Vooral de bovenkant ziet er echt supermooi uit. Bijna zo mooi dat ik hem niet wil gebruiken haha! Elke keer als ik deze zeep weer onder de douche gebruik is mijn huid lekker zacht. Niet stroef en droog. Dat heb ik bij de meeste zepen wel namelijk. Daarom was ik ook wel een beetje bang om hem te kopen. Voor het geval dat hij tóch tegen zou vallen. Maar, ik heb het gedaan en ik ben er heel blij mee!

Ik heb voor 54,50 gram 10,79 betaald. Ik wou eigenlijk maar 5 euro betalen maar die vrouw had hem al ingepakt dus dan laat maar dacht ik. Ik kan hem zeker aan raden als je een honing fan bent. Hij is zo verschrikkelijk lekker! 

Lots of Love,
Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten