Pagina's

donderdag 7 juli 2011

Twitpic's #1



Als eerste, sorry dat ik de afgelopen dagen niks heb geplaatst. Ik had echt helemaal geen tijd. Deze week zit voor mij echt helemaal volgepland. Ik had dit idee al eerder in gedachten, maar toen Dutchdivalaura er mee kwam en nu ook Teske het gaat doen had ik besloten dat ik het ook ga doen. Ik ga alle twitpic's van een maand laten zien. Meestal aan het einde van de maand, maar omdat we nog niet zo lang in deze maand zitten kan ik die van Juni nog wel even laten zien. Have fun!




Ben & Jerry's cookie dough. Mijn favorite smaak!


Aldi heeft Ben en Jerry's nagemaakt


My proud


De site van VeraCamilla lade niet


Ik had mijn zus haar poster ondergetekend. Hehehe..


Melig met de sims


Mijn vis lag op sterven :( Daarna leefde hij weer!


Superveel pigment in 1 lipgloss!


Mijn 'look' voor een verjaardag van een vriendin


Nog een keer. Ik vind deze foto nogal eng. Check hoe wit mijn iPod me maakt! 


Look voor mijn 'grotemensenfeest' voor mn B-day. Red lips. Me likey!


2 grote schalen met snoep op het feest


Ik had 3 potten Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake gekregen!



Ontbijt op bed op mijn verjaardag zelf!



Leren voor Nederlands. Dit was nog maar een bladzijde


Mijn mooie nageltjes. Met hartjes!


De partytent voor de fuif van een vriendin en mij


De DJ moest alles nog even klaarzetten. Ze waren toen nog aan het uitladen. Toen alles klaar was zag het er zo uit:


:)


Eten maken samen met liefste Vera!


Kaas eroverheen en de oven in. Mjam!

Dat waren de twitpic's van de afgelopen maand. Aan het eind van deze maand komt er dus weer zo'n artikel. 

Lots of Love,
Jenna

1 opmerking: