Pagina's

woensdag 13 juli 2011

EOTD - Jungle Boogie

Ik had al een tijdje geen ooglook's meer gemaakt toen ik ineens op het idee kwam om dat weer eens te doen. Dus ik pakte mijn 88 palette erbij en begon wat naar de kleuren te kijken. En toen ontstond dit. Het is niet veel, maar toch best wel mooi if I do say to myself. Meer foto's? Verder lezen!



Niet slecht right? Ik vind hem zelf best mooi gelukt, ookal heb ik maar 2 kleurtjes gebruikt




En dit is met het oog dicht. Ja iknow, er zit oogschaduw op mijn wimpers. Dat heb ik niet gemerkt tijden's het foto's maken. Maar zo erg is het nou ook weer niet he..



Dit is absoluut niet een van de mooiste ooglook's die ik ooit heb gemaakt maar gewoon even iets om uit te proberen. En aangezien ik toch nog niks had voorbereid kon ik net zo goed even dit laten zien.

Lots of Love,
Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten