Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

Mijn favorite tv series



Yeah I know ik heb al een paar dagen niks geplaatst, maar ik had het weer eens druk. Goh, het begint steeds minder een excuus te worden. Maarja. Ik ben nu echt helemaal terug en heb officieel zomervakantie sinds gisteren. Ik heb dus alle tijd om artikelen te schrijven, films te kijken en mijn favorite series te kijken. Vandaag zet ik die voor jullie op een rijtje. Have fun ^.^
Dit is allemaal door elkaar. Ik heb geen top 10 of whatever.

Goede tijden slechte tijden


Elke avond zit ik om stipt acht uur voor de buis gekluisterd. Ik mag van mezelf geen minuut van deze leuke serie missen. Zoals de titel al zegt zitten er altijd wel spannende of rare stukken tussen. Heerlijk vind ik het. Ik ben eigenlijk aangestoken door de zus van mijn beste vriendinnetje Anne. Maar thank god dat ze dat heeft gedaan. Ik zou er nu nooit meer afscheid van kunnen nemen..

CSI


Oke, ik kijk dit niet vaak, maar als ik er de tijd voor heb vind ik deze serie heerlijk. Iemand die een moord oplost en bovendien, je kan zelf ook meedenken over wie de dader is. Dat vind ik er zo leuk aan. Iedereen kan het zijn. Je moet er van houden of niet, maar ik vind het geweldig

Glee


Ik denk dat iedereen de serie Glee wel kent. Ook al kijk ik het niet iedere week, ik vind de serie toch nog super leuk. Het is iedere week weer een soort van mini musical. En die covers van sommige nummers. Wauw! Sommige zijn nog beter dan de originele. Vind ik dan. Als ik tijd heb, kijk ik met liefde en plezier naar deze te gekke serie. Hij is voor jong en oud. Geschikt voor iedereen dus!

Dit zijn de 3 series die ik met liefde elke dag/week kijk. I love them! Ik zou ze, zoals ik al zei, voor geen miljoen euro willen missen. Ze zijn een deel van mijn routine geworden. Hihi. Laat me weten wat jou favorite series zijn.

Lots of Love,
Jenna


Geen opmerkingen:

Een reactie posten