Pagina's

vrijdag 15 juli 2011

Mijn kamer gaat veranderen


Inderdaad, mijn kamer gaat veranderen. En deze zomervakantie nog wel. Ik mag mijn muren niet verven van mijn moeder, maar die zijn gewoon wit dus dat is opzich niet zo'n ramp. Ik mag wel mijn kamer inrichten met leuke meubels. Ik heb een paar meubels uitgezocht en ik laat jullie vandaag zien wat ik nou precies wil veranderen en waarom. In welke kleuren enz.


Ik heb een tijdje geleden al met mijn moeder geshopt bij Ikea voor een nieuwe kast. Omdat ik nou eenmaal veel spullen heb en niet genoeg ruimte heb om het allemaal op te bergen. Toen zocht ik deze mooie kast uit:


Ik ben tot op de dag vandaag er nog steeds blij mee. Hij heeft lekker veel ruimte en al mijn spullen (de helft gebruik ik voor kleding andere helft make-up) passen erin. Hij is groot, past goed en niet overdreven 'volwassenachtig' als je snapt wat ik bedoel.

De Ikea is dé perfecte winkel voor meubels, woonaccessoires en decoratie voor in je huis. Bijna al mijn meubels komen van de Ikea af. Op mijn commode (die er nu nog staat) en bed na. Wij hier thuis zijn gek op de Ikea. En de meubels zijn trouwens ook niet super super duur. Het is nog betaalbaar dus. 

Dit zijn de twee kasten die ik graag wil:

Hemnes ladekast 3 lades zwartbruin.  

€ 99.95

In deze kast wil ik al mijn beauty en make-up spulletjes opbergen. Bovenop komt mijn tv en een spiegel. Ik wil ook nog bakjes kopen voor erin. Het lijkt me fijn om alles bij elkaar te hebben, en niet alles overal in mijn kamer te hebben liggen. Daarom wil ik ook deze kast super graag.


Helmer ladeblok op wielen wit.

€ 29,95

Deze lijkt me ideaal voor tijdschriften en belangrijke papieren. Ik heb van veel mensen gehoord dat een a4 blaadje er precies in past dus daarom wil ik hem graag. In de overige laatjes wil ik gewoon spullen opbergen die nergens anders meer in passen.


Voor de rest wil ik mijn bed en nachtkastje die nu lelijk geel zijn in dezelfde kleur laten spuiten als die twee donkere kastjes. Ik mag zoals ik al zei mijn muren niet verven, maar ik mag wel meubels verven. Heel misschien wil ik mijn witte bureau, die nu trouwens niet meer zo wit is, ook in die kleur verven. Maar dat weet ik niet zeker en bovendien, ik weet ook niet of dat wel mag.


Als laatste wil ik leuke decoraties kopen in dezelfde donkerbruine tinten. En daar mijn kamer een finishing touch mee geven. Dan is mijn kamertje eindelijk en hopelijk naar mijn smaak en zin. Ik heb super veel zin om me hier zo mee bezig te houden. Waarom? Ik vind kamers inrichten een van de leukste dingen die er bestaan. Mijn kamer is mijn visitekaartje. Ik wil daarom ook vaak het interieur veranderen van plaats of eens in de zoveel tijd, zoals nu, mijn kamer een grote make-over te geven. Mijn kamer is mijn plekkie. Waar ik lekker alleen kan zijn en even aan niemand anders te hoef denken. ik breng hier dan ook wel de helft van de dag door. Ik hou van mijn kamer. Mijn kamer, is mijn heiligdom.

Lots of Love,
Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten