Pagina's

zondag 3 juli 2011

H&M wishlist


H&M is een van mijn favorite kledingwinkels. Helaas hebben wij in Oss geen H&M. En in de buurt ook niet. Daar baal ik soms best wel van! Ik maak soms een lijstje op de site met dingen die ik echt heel leuk vind. Dat beurt me een beetje op. In de hoop dat ik dan binnenkort naar de H&M ga en een paar van die vette dingen kan scoren. Vandaag is het weer eens tijd voor een nieuw lijstje. Dus kijk mee!


Singlet 7,95 3,95

Singlet 7,95 3,95


Short 9,95


Jurk 14,95

Jack 39,95 29,95

Short 12,95 6,95

Set armbanden 3,95 0,95

Oogschaduw Multi 4,95 2,95

Liefde voor al deze spullen! Ik zou ze allemaal zo snel mogelijk in mijn bezit willen hebben. Maarja zoals ik al zei hebben wij geen H&M in Oss dus meestal koop ik toch niks van deze lijstjes. Maar altijd leuk om te maken. Toch?

Lots of Love,
Jenna




1 opmerking: