Pagina's

maandag 15 augustus 2011

Music = life


Komt jullie die titel ook bekend voor? Bij mij wel in elk geval. Ik weet niet wat ik had gedaan als er geen muziek bestond. En gelukkig hoef ik daar ook niet over na te denken. We leven in de 21e eeuw en thank god dat muziek al uitgevonden is. Ook ik heb zo mijn favorieten. In music = life laat ik jullie mijn favorite songs op het moment zien. Have fun! <3

Calvin Harris - Bounce ft. Kelis


Laten we beginnen bij dit nummer. O-M-G! Wat een lekker nummer! Met dit liedje heb ik dag en nacht op de camping waar ik zat geleefd. Samen met mijn vakantie vriendjes en vriendinnetjes hebben we daar een feestje van gemaakt. Als ik nu dit nummer hoor dan moet ik weer helemaal terug denken aan die vakantie. Heerlijk!

Cristina Grimmie - Liar Liar


Deze zangeres heb ik ontdekt via Youtube (zeldaxlove64). Ze is ontzettend populair en kan zingen als een gek. Ik heb haar cd op mijn iPod staan en ik vind hem geweldig. Ik raad je echt aan om de cd van haar te luisteren / kopen ( op iTunes kost ie geld!) want hij is het echt dubbel en dwars waard.

Jessie J - Who's Laughing Now


Ik kwam een paar dagen geleden toevallig op dit liedje omdat ik een tutorial op Youtube er van keek. En eigenlijk is het een best leuk liedje! Ik luister hem nu non-stop en hij blijft leuk om naar te luisteren. Hij gaat over pesten dus dat ze daar een hit van kunnen maken is echt goed. Ik begin me steeds meer in de muziek van Jessie J te verdiepen want er komen steeds leukere liedjes uit van haar. You go girl!

David Guetta - Little Bad Girl ft. Taio Cruz & Ludacris


Tja, wat zou ik hier nou over moeten zeggen. Liefde! Net zoals de andere 4 liedjes heeft deze zekerweten een plaatsje in deze lijst verdient. Ik stond de eerste keer dat ik dit liedje hoorde, echt versteld hoe snel Ludacris kan rappen. Damn! Dat doe ik hem niet na hoor..

Nicole Scherzinger - Right There ft. 50 Cent


Eindelijk een liedje van Nicole Scherzinger die ik leuk vind. Ze heeft meerdere solo hits gehad maar voor mij waren het ze net niet. Gewoon, ze heeft soms zo'n irritante stem! Ook in de coupletten in dit liedje maar daar luister ik nou overheen. Aanrader! 

Dat waren ze al weer! Laat me weten of ik dit eens per maand moet doen of niet. 

Lots of Love,
Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten